Zgodnie z przepisami wszyscy właściciele nieruchomości niezamieszkałych w Turku mają obowiązek posiadać umowy z wyspecjalizowanymi w odbiorze odpadów firmami oraz faktury dokumentujące faktyczne odbieranie śmieci. Chodzi o właścicieli sklepów, punktów usługowych, warsztatów, biur, szkół, urzędów, gabinetów lekarskich i przychodni, pubów, restauracji, hoteli, garaży, itd.
Tymczasem Urząd Miejski Turku szacuje, że umowy takie posiada jedynie 20 procent funkcjonujących na terenie miasta podmiotów.
Urzędnicy rozpoczęli kampanię informacyjną skierowaną do właścicieli nieruchomości niezamieszkałych. Zwracają też uwagę na możliwość przeprowadzenia kontroli w tym zakresie oraz konsekwencjach wynikających z braku umowy lub faktur.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?